درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26473صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1395 - 17:32
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف: فرهنگ پاسخگویی در اوقاف ارتقاء یابد
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف با بیان اینکه دبیرخانه ها در سازمان اوقاف در سه حوزه پاسخگویی به مردم، پاسخگویی به مکاتبات وارده و مکالمات فعالیت دارند خواستار ارتقای کیفی وکمی فرهنگ پاسخگویی در سازمان اوقاف و امورخیریه شد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف با بیان اینکه دبیرخانه ها در سازمان اوقاف در سه حوزه پاسخگویی به مردم، پاسخگویی به مکاتبات وارده و مکالمات فعالیت دارند خواستار ارتقای کیفی وکمی فرهنگ پاسخگویی در سازمان اوقاف و امورخیریه شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز در همایش سراسری مسئولان دبیرخانه و کارشناسان هماهنگی و پیگیری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نشست مشترک کارکنان دفاتر ریاست سازمان اوقاف پیرامون 3 محور ارتباطات، و مهارتهای ارتباطی، پاسخگویی به نامه ها و مکاتبات و مکالمات مردمی و ایجاد شبکه پیگیری برگزار می شود افزود: پاسخگویی به نامه ها، مکاتبات ، مکالمات مردمی و ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در سازمان اوقاف و امور خیریه و ارتقاء سطح آموزش ها و مهارتهای اداری را از جمله اهداف این همایش برشمرد

حسن ربیعی تشکیل قرارگاه پیگیری در دبیرخانه های اوقاف را اقدامی برای پیشبرد جهادی فعالیت ها دانست و افزود: ایجاد شبکه پیگیری نامه ها ، مکاتبات و برنامه های ابلاغی در استان ها یکی از محورهای این نشست است وایجاد شبکه پیگیری به منظور پیگیری مکاتبات و یافتن پاسخ نامه ها و برنامه های اولویت دار در حال اجراست.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: تحرک و پویایی ، سرعت بخشی به مکاتبات و ارتباط مستمر و پیگیری شفاهی و کتبی و حضوری از جمله وظایف کارشناسان دفاتر ریاست است .

ربیعی در ادامه با ارائه گزارشی از ستاد پیگیری مکاتبات در 6 ماهه اول سال در سازمان اوقاف از به نتیجه رسیدن 531 نامه اداری معادل 54٪ از مکاتبات در این سازمان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد